kanonkväll!

tur att deppighet inte varar så länge för Malin Karlsson :P hehe
utan kommer till instinkt ganska så fort och lär mej ngt av situationen istället..
med ett leende på läpparna fortsätter då dagen, glad o lättad :)

har haft en kanonbra kväll! och rolig :)
Tacomys hos sanne med henne, käller och emma..
massa skratt o massa prat!
mkt trevligt tjejer, det får vi göra om!
På hem vägen blev de lite musik på självklart..ganska högt :P haha!
o en runda inom min bästaste o underbaraste Elin <3
suttit o snicksnackat :-)

och som elin sa, du har verkligen kommit till instinkt till saker och ting malin. Mognat!

Tackar jag vet elin, jag har verkligen gjort det, insett saker o vad som är viktigt här i livet..
man borde bara ta tillvara på det lite mer bara! :-)


JAG ÄLSKAR DEJ ELIN GUMS!
kommer sakna dej när du åker på söndag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback