östersjö är över..

östersjö över och det är ny arbetsvecka börjar.
va ledig både lördags, söndags och igår..
idag blir det kvällsjobb..så börjar jobba nu vid 15.

igår var jag och honey i kallekrona..
tappade ju min kamera i golvet på östersjö, så den blev kaputt..
så nu har man en ny kamera, helt klart snyggare :P hehe.
det var jäkla smart av mej att ta en försäkring.
så klantig och otursam jag är! :P hehe!
så det blev att teckna ny försäkring på denna med..
det är ju faktiskt lätt hänt att råka tappa den..
sen gick vi i lite affärrer, köpt nya kuddar,
stor handlade..osv
kom hem gjorde, kikärtsröra med grönsaker i tortillabröd, sjukt gott :-)
en meeega mysig dag helt enkelt och en mysig kväll :-)

östersjö har vart helt okej. men håller med johanna..
östersjös kvalite ha blivit lite sämre.. och folk va så spridda överallt.
men visst träffade man folk, och ett trevligt östersjö har det helt klart varit! :-)

nu dessa dagarna när man har vart ledig har de blivit fest
och mkt sömn, då min jeppsson oxå är hemma..
sover underbart gott jämte han och ingen av oss har behövt stiga upp tidigt..
ändring på det sker på fredag :P.. då börjar jag jobba klockan 7 :-P hehe,
men är ledig hela helgen..ska bli skönt :-)
fast denna veckan är ganska skön. jobbar bara 3 dagar denna veckan.
tisdag kväll, torsdag kväll, fredag dag :-)

blir det fest i helgen eller? :P haha!

nej nu ska jag fixa lite mat :-) som jag kan ha med mej på jobbet :P om jag orkar..
annars tar jag med mej pan pizzan :D haha!

over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback