vill hem..

malin e trött. gnällig, arg, orolig...förkyld..
vill hem, hem hem..
kasta mej i sängen o bara ligga där.. men va tusan hade de tjänat till?
absolut ingenting..
hade mått lika illa där som här..
Så man får väl jobba o va duktig :D hehe!
Jennie h aju kommit nu så man blev på mkt bättre humör!

Tills man ringde till audio/video!
Ohh..fick prata med den där snobben jag inte gillar!
ush fy o pii!
- ja men jag kan ju låna din mobil en vecka själv personligen o se om de e ngt fel på den!
jag - Den är redan testad av er. Det står i papprena med! O jag är trött på detta nu!! Jag vill ha en ny mobil!
- ja vi ha väl inte snaträngt oss tillräcklikgt ¨då!
jag - nej det verkar ni verkligen inte ha gjiort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det var en del av vår konversation. är så trött på att folk inte tro mej.
nonchalanta!
o så ska de väl inte bemöta sina kunder??
tro han att de e kul att jag lämna in en mobil gång på gång på gång..
Att skaffa en mobil som man vill ha för att lämna in den..
bli ju 5te gången nu som jag ska lämna in den.
nej ngn motta får det va!
Men fick iaf ericssons nummer nu, stackars sate som svarar i telefonen på måndag när ajg ringer!!

har pratat med telenor med.. shiit.. de verka ju inte ha ngt ansvar alls..
fick prata med en konstig prick där med.. oh.. man slutar aldrig att förvånas..
malin är mkt mkt arg..
FÖRBANNAD HELT ENKELT!!!!
gaaaaaaahh.. bli galen!!!

På måndag blir det andra bullar.. då e det jag som ringer till ericsson..
nu är det slut på denna lekstugan !! :@
jag ska ha en nyy mobil!!

Kommentarer
Postat av: Spirre

Jonas tjej har samma mobil.. annan färg.. hennes funkar perfekt.. du fick en skitmobil rentav.

2009-01-03 @ 14:48:54
Postat av: Malin

ja men min funkar inte. så skitmobil!! o ericsson är desto värre!!!

2009-01-03 @ 15:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback