städ, plugg o promenad-dag! :P

igårkväll kunde jag verkligen inte somna..
sista gången jag kollade på klockan var den tio i 5!
sen vaknade jag idag vid 9 tiden..
hur trött som helst.
men jag begav mej ut på en promenix!
promenerade i ca en halvtimme.. så blev iaf en liten runda!
Kollade till morfar och martinas grav med innan jag vandrade hemåt!

kom hem..satt vid datorn lite..
pratade i telefon!
sen blev det att duscha, städa..
håller fortfarande på med städet..
rensar ut alla papper idag ;-) hehe!
2 fulla påsar har det blivit hittills..
sen måste jag hämta mer kartonger ;-)
har fyllt två stycken nu med bråte..
eller nej..de e inte bråte..det är flytta-hemifrån-grejer..
okejdå..lite bråte med.. men sjukt mkt saker ha jag kastat med..
känns som jag aldrig kommer att få det rent i detta rum :-) haha
jag har saker överallt..
men det är på G nu iaf! och det har faktiskt minskat en del :-)
*stooooolt*

tänkte plugga lite med..men det ha inte blivit av än..
då jag ha städat typ hela dagen! :-) hehe!
ringde pappa på jobbet med o bad han ta hem mer plastbubblor.
så jag kan plasta in all porslinskit.. haha! så det inte går sönder..
nu börjar mitt rum bli lite snyggare iaf..
men det är verkligen ett heltidsprojekt ;-) haha!


promenad senare idag lär det bli...med emsan!
sen blir det tv-tittande med sandra och co eller bara med johanna?! ;-)
och efter det blir det solning med Johanna..
vi ska med bli bruna ;-) hehe!


nu ska jag återgå till städandet! blääääää!
byebye!

over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback