skiit!

nej för det första förstår jag inte det här med att människor
som plockar upp skiten efter sina hundar men lägger påsen med skiten i där istället?
då är det väl för tusan ingen mening att plocka upp det?
jo för att inte trampa i skiten men det förstör ju mer för naturen..
och det ser bara allmänt otrevligt ut..
varför gör ni på detta vis??

sen förstår jag inte heller..
idag när jag vandrade hem till johanna..
ja jag GICK hem till johanna!
då trampade jag nästan i en stor fet hästblajja!!
jag menar, det är väl typ lag på att man ska plocka upp skiten efter hundar..
varför finns det inte ngra regler för hästskiten då?
den låg ju över hela trottoaren :S
hur trevligt är det då?? nej..jag tycker det borde bli ngn ändring på det här!! :P


givande blogginlägg va? ;-)
smiiiile, och ha en bra kväll mina vänner :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback