Torsdag

torsdagen e kommen..sen fredag imorgon.
sen är de helg.. sen ny vecka igen.
veckorna går så sjukt snabbt.
 
igår blev det lite partaj. haha..
en helt sjuk kväll egentligen..
va med Liz!
kan sammanfatta kvällen såhär:
staket, taggtråd, harrys, skratt, loch ness, öl! haha!
en riktgit rolig o spontan kväll :-)
TACK FÖR EN JÄTTE ROLIG KVÄLL GUMMAN! <3

Mie anländer snart till karlshamn.. :-)
så då ska vi umgås :-)mkt trevligt.. kanske köpa den där tröjan jag hittade idag på stan? :P hehe!
sen ikväll blir det att umgås med tjejerna..
hela tjejgänget ska ut och äta.. så bli så kul :-) ser framemot det!
ska bli roligt att träffas igen.va ju ett tag sen nu sen ALLA kunde ses på samma gång!
dessutom har jag vart så jäävla osocial denna veckan mot alla..
för jag ha vart så jäävla trött o jobbat mkt.. suck!
men lite pengar borde jag fått ihop till nästa månad iaf :D hehe!
det känns gött..

Nu ska jag vila! :-)
Så jääkla trött!
godnatt


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback