onsdag!

Onsdagen e kommen och halva veckan har gått efter denna dagen..
det har gått fort..
Igår var jag helt slut. supertrött, låg o vilade när pappa öppnade dörren
-vad gör du egentligen?
- Jag vilar juh, jag är så satans trött..
Pappa ropar på mamma..
Båda två står och glo på mej så säger pappa
- ja här ser du en som har jobbat mellan 7 till fyra idag..
och alla brister ut i skratt! :P

Samma tid jobbar jag idag, sen cyklar jag hemåt igen..
riktigt skönt att cykla hem.. men tufft att cykla dit. usch!
men motion kallas det och jag anstränger mej nu lite extra för att bli snygg till sommarn..
idag blir det bulgursallad med lax till lunch..
det är väl nyttigt emma? haha!
emma är min coach ;-)

gjorde inget vettigt alls igår, jag va för trött..
förrän senare på kvällen, då blev det en timmes promenad med emma och jocke..
eller ja..jocke avvek lite innan en timma, men vi fortsatta minsann , skönt!
sen va vi hemma hos dom ett tag, kollade lite youtubeklipp och skrattade osv!
en mkt trevlig kväll..
sen ringde min favorit på kvällen! Elin <3
Pratade till klockan va tolv, då hade vi pratat lite över en timme..
vi prata med varanra nästan varjde dag, ändå ha vi så mkt att säga till varandra, så mkt att fråga varandra med :P haha!
gött iaf.. efter det samtalet somnade jag gott sen :-)
och nu sitter jag här med min tallrik gröt..
och kom på att jag ha hela veckan uppbokad nästan? :O
det får jag göra ett blogginlägg om när jag kommer hem idag.. :-)

Ha en bra dag!

Puss och kram!


jag är mer lättad nu! skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback