onsdag!

hemma efter jobbet..
usch vad jag ha vart osocial denna veckan..
men ha vart sjukt mkt med denna veckan!
nu har jag inte så mkt jobb iaf..
o dagarna lediga..
har absolut inget bestämt på fredag om ngn vill leka med mig? :P :D

nu när jag cyklade hem från jobbet så träffade jag värsta främlingen som gick o pratade om sin nyinköpta cykel.
den kostade en förmögenhet o han ångrade sitt köp.. men han fick inget öppet köp som lovat!
Han va mkt upprörd över detta fenomen..
- ja jag ångra de, vad ska jag med en cykel till för jag kör ju alltid bil?

malins tankar: Varför då köpa en cykel för såå jävla mkt pengar?
och tanke nummer 2, inte konstigt att han inte ha cyklat då han inte ha haft ngn cykel? hmm..

han va ganska rolig faktiskt..skrattade, då skrattade han med..haha! så kul!
hans andra roliga kommentar
- ja jag ångra att jag köpte denna, fanns ju en annan cykel som  bara kostade femtusen. men det va så smala däck på den, och små hjul så jag tänkte att ja, tänkt om jag vill cykla till mörrum någon dag?

Malins tanke: Vad spelar det för roll? men svarade glatt..
- mm, hehe!
Främlingen - ja men vad spelar det för roll? jag va ju så dum, jag menar. eu-mopeder har ju små däck o dom kan man kör med.. ja dom kan man köra till mörrum med..

hahaha..ja denna människa gick o traggade med mej en bit alltså.. visst var det roligt..men ack va förvånad jag blir.
tro tusan att jag e social.. men han va ÖVERsocial? haha
Det bästa är att jag lyckades knäppa ett foto på honom med mobilen..det kommer inom kort.. :P haha!


Som Linda brukade säga till mej:
Du är fan så social så det borde va olagligt :P haha!

nu väntar duschen :-)
Kraaaaaaaaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback