lördag..

nu är lördagen kommen..den vanliga festdagen..
men nej inte för malin karlsson iaf, jag fick för mkt av det goda igår ;P hehe!
så idag får de bli lugnan :P
Igår blev det  lite chill och vin med Liz o johanna..
även martin tittade förbi en sväng! mkt niice!
sen drog jag till asarum..
vart på fest med Jeppe o hans hangs igår! det va nice! :-)
trevligt trevligt..!
slutet på kvällen va inte så lyckat men sen blev det super bra :-)
o mallan är nöjd!
Dock har man lite ångest för gårdagen..
och minnesluckor..herrejissus säger jag bara :P hehe!
aja..sånt som händer..
i helhet va det en trevlig kväll..


ikväll blir det kanske grillning..
eller bara slappa..eller ska vi kanske på bio? hmm,,
jag är för jääävla trött idag :/
sitter på jobbet just nu..
sen ska jag hem o sova en timme eller nått..
e sjukt seg =/

nej åter till arbetet..
ha en bra dag :-)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback