motion :-)

jorå så att säga..
nu har vi vart ute och powerwalkat jag O ozzy!
Och för att göra rundan lite rolig för Ozzy lekte vi med ett äppel de sista 200 meterna :D hehe.
det uppskattades..

jaha..då är pulsen och kroppen på topp..
svettig som en gris..men ack så nyttig och skönt det känns efter en 35 minuters lång
jogging/ powerwalk runda..
den brukar dock ta 45-50 minuter!
vi joggade en del.. gjorde ett mål..sprang en bra bit med hunden.
satte upp målet o började jogga..
man får ju ta en bit i taget o öva upp motionen och få till den där andningen man måste ha..
*svååårt* hehe!
Så sprang en bra bit när jag övergick till powerwalk igen..
när jag nått målet o precis innan jag övergick till powerwalk var pulsen uppe i 157.. hehe
så som sagt, konditionen och mer motionen måste övas upp! hehe.
Har knappt ngn kondition,, illa..!
men nu är man lite mer konditionsrik och 6151 steg rikare ;) det ni!
Nu ska jag in i duschen. tjohopp!

ps: haha. la märke till att jag råkat skriva motion istället för kondition på ngra ställen i de förra inlägget. hehe. har lite överseende med de..då jage trött :P haha o ivrig just då efter mitt powerwalkande :D hehe! ds!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback