gonatt gott folk!

idag har vart en motionärisk dag..
känns som man bara har vandrat idag. men ack så skönt..
Jag tog en runda nu på kvälla helt själv p va ute i gick i ca 45 minuter..
otroligt skönt :D
man känner sej nyttig o de e så skönt att komma in igen..
dock är jag lagom trött nu o jag har uppnått väldigt många steg idag :)

Nu börjar jag få in vanan att ut i gå på kvällarna.. nu gäller de bara att få in den rutinen på morgonen med.. hehe.
de kommer inte bli lätt.. men bara man kommer in i de så e de int så svårt,,
jag gjorde de en gång innan jobbet för ett bra tag sen.. jag va ganska pigg efter rundan alltså..
men en timme efter va jag helt väck.. haha.!
men som sagt..de gäller att få in den vanan i trötta mej bara :D hehe!

Inget godis eller nått idag heller.. yeaah!
Fick bli popcorn för mej medan spirre kökade godis :P hehe!

nej gott folk. nu ska jag sova..
o hoppas ni fortsätter att följa mej i mitt nya motionäriska liv,
min bästa vän ? stegräknarn. haha!

GONATT. over and out :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback