trött o förvirrad malin?

jag fattar inte att man kan va såå trött..
i morse när jag vaknade kändes de bara som jag ville gå på bio. haha..
gå direkt från sängen till en biosalong i pyjamasen ;) haha.
o baar suttit där o myst framför en bra film.
det hade vart fint de..
när jag flyttar till hus i äldre dar, då jäklar ska jag ha en bio ;) haha!
o ett träningsum. och ett biljard,pingis, airhockey rum :P
hmm.. ja drömmar går ju ;-)

hmm..iaf. en trött och förvirrad malin beger sej upp från sängen,
en mörk o tyst lägenhet.. konstatera att mamma inte är hemma..
läser lappen om att hon är iväg och lämna iväg tipset.
trött som jag är.. skriver jag tydligen en lapp tillbaka

''okej, jag är på rummet, Malin''


hmm..vad va meningen med det? haha
hmm..när mamma kom hem en stund senare , asgarvar hon och frågar hon mej varför jag skrivit så på en lapp?
hahaha.. ingen aning! ha knappt ngt minne av det.. haha!

ja man sluta aldrig att förvånas.. jag säger då det o detta ;) haha!

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Spirre

haha du är ju lite udda....... :D

2008-11-07 @ 14:16:11
Postat av: Sanne

Hahaha du är ju för rolig!

Postat av: http://malle87.blogg.se

haha! hela familjen mobbar mej för det än ;) haha.

- malin är du på ditt rum nu? haha

2008-11-09 @ 13:07:08
URL: http://malle87.blogg.se/
Postat av: Cilla

Maliiiin eeee duuu????

2008-11-10 @ 21:34:46
Postat av: http://malle87.blogg.se

Ja jag är på mitt rum nu :P

2008-11-10 @ 23:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback