nere..

jag tror jag börja bli sjuk..
o vill inte det..inte nu.. hmm..
har tråkigt..
fryser inuti men jättevarm utanpå..
konstig känsla..
ska lägga mej i sängen o se en film med min kopp te..

vi köpte massa te-sorter när vi va på julmarknaden, jag o familjen!
vi diggade ''världens bästa karlsson'' på väg dit btw :P
så jag gjorde en hel kanna glöggte igår men de va typ bara jag som drack av de ;P
ingen annan va sugen..
och nu sitter jag här, dricker te ''päron/grädde'' det va ganska så gott minsann :)
fryser men ändå inte..
ha träningsvärk i rumpan sen jag va ute o sprang igår..
ska försöka att göra det imon med.
springa en runda alltså..
men bara om jag mår bättre imon..
trött, depp, febrig är jag nog med..
fy tusan med..






all alone







Vikanintelösaproblemgenomatt tänkapåsammasättsomvigjordenärviskapadedem.

Kommentarer
Postat av: Spirre

helt rätt så hur ska vi lösa dom?

2008-11-23 @ 19:50:40
Postat av: Spirre

helt rätt så hur ska vi lösa dom?

2008-11-23 @ 19:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback