Mormors födelsedag! :-)

Idag är de ingen vilken dag som helst.
nepp..de e mormors födelsedag :)

morgonen skulle börja halv tio...
men så fanken heller.. jag stängde av klockan som pep..
somnade upp till halv elva!
upp, på med kläderna..
ut och jogga i nästan en timme..
fast slutet på rundan blev det rask takt för ryggen pallade inte mer =/
oh shiiit vad dålig kondis jag har fått..
o jag kunde ju valt en bättre dag att ut o röra på mej :P haha..
men frosten och de hala isfläckarna man inte såg gjorde ju rundan lite extra spännande? :P hehe!
men jao..här sitter jag igen efter ha kastat i mej lite frukost o jag har inte lyckats bryta ngt :-)
dessutom är jag 3944 steg rikare, 211,8 kalorier fattigare ;)

o nu ska jag strax sticka bort till mormor och hjälpa henne med tårtan :p
kommer bli en blåbärstårta..
på mormors sätt ;-) hehe!

nehe.ny e de dags att bege sej bort till henne..
sen blir det kalas ikväll :)
och sen kanske hem till Johanna-babe,
hon räknade med mitt besök :p hehe!
de skulle förfesta hos henne..

ha en bra dag.

pyssen! <3

Kommentarer
Postat av: Spirre

Hehe så du tog tag i dig själv o drog ut :)

De va som fan :D

2008-11-22 @ 13:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback