jag har tråkigt..

sysselsätter mej med att fylla i 2 listor innan jag hoppa ner till kojs :P hehe!

1. Berätta om första fyllan.
minns nog inte ens riktiga första fyllan? hahaha

2. Berätta om första kyssen.
jag va liten o gillade inte det alls :P haha

3. Vem är ditt snyggaste hångel?
hmm..det ni :P

4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
88a och 82a tror jag

5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
ja ;o)

7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
ögon, o hur personen charma en :o) hehe

9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
typ smurfarna? haha

10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
hmm..jadu.. chad michael murray är ju rätt het :P mohaha! :o)


Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

godnatt sov så gott!

Postat av: Jessica

Listor är roliga!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-17 @ 23:02:56
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: Eden

Titta gärna in på min blogg - handlar mestadels om kärlek & sex :)

2008-03-17 @ 23:08:47
URL: http://edenslustgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback