@ work..

ja..
nu har man hunnit med både de ena och det andra..
massa baguetter gjorda med.. :P
men inte en kotte i anläggningen..
leka av sej lite? haha!

elin kommer snart och då är de inventetering som gäller..
så jag ska praktiskt taget inventera hela helgen på jobbet..
drygt men ack så bra om man e lite bakis imorgon..
för jag satsa nog på lite ferre ikväll ;-) hehe!
inte ps ansträngande att inventera direkt..


först ska jag käka middag med S och J..
o umgås lite..spela lite spel eller nått med..
sen dra jag nog vidare..
Ska ringa M sen med.. så partaj lär det iaf bli ;P haha!

vit helg? njae.. jag vet inte det minsann :P haha!
Blir väl VITT vin isf ;-) hehe!

jao...man får helt enkelt se vad som händer o sker :D

skriver säkert mer sen..
öjj..ska ngn till sysset idag? hade de vart schysst o köpa ngra
cassi/ lime till mej :D hehe. jag hinner inte själv inom där..


hmm..sen funkar inte mitt trådlösa hemma heller..
ska kolla på det när jag kommer hem..
va för trött i morse så körde i sladden istället :P hehe.
men jag fick en bra beskrivning tror jag på mobilen hur jag ska göra..
så jag ska försöka mej på det idag med efter jobbet ;-) hehe!

jaaaomeeen.. så är det.. nu ska jag va lite duktig igen..

kram o hej!


Kommentarer
Postat av: Spirre

dra ut strömmen och in med den igen så funkar den :D

2008-12-20 @ 11:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback