trött o sliten..

hehe. ja jag e trött o sliten..
tydligen syns det med då folk påpeka det :P illa illa!
efter jobbet blir det hem o duscha. lägga på ett lager smink o hoppas på att
''slitheten'' försvinner :P haha..
sen blir det nog en trevlig liten grillkväll :P haha!
niiice! :-)
fast å andra sidan..så hmm..man vet ju aldrig om det bara bli en pizza istället. HAHA!
och en mörk öl till ;) grr! haha!

jao..vill verkligen bara hem nu..
trött o sleten.. inget kul o jobba då heller..
men jäkla motion fick jag igår iaf när jag gick fram o tillbaka till asarum :-)
hade en trevlig birakväll med grabbsen igår :P hehe.
Cj och robert. mkt trevligt...
kom hem vid 2 tiden..
då var det bara att krypa ner och nana kudden..

steg upp idag..pappa tyckte jag såg mkt trött ut..
det är/ var jag med...hehe.
men jaa..till jobbet kom jag o ha hållt igång hela dagen..
O efter idag är jag ÄNTLIGEN lite ledig :-)
ska bli sååå skönt...sova ut osv!

Dessutom S, våra nyårsplaner kan nu ha vänt ;-) grr!
hört ngt mkt lockande :D haha!
vi hörs sen.



Puss o kram!
GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA! <3

Kommentarer
Postat av: sofia

Det är fler som borde uppdatera=)

2009-01-01 @ 14:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback