JAG HA TAPPAT RÖSTEN!

ja jissunam..hes har jag vart hela dagen..
men nu har jag tappat rösten..
SHIT POMFRITT VA HEMSKT! haha
jag får fram lite ljud om jag viskar..
kul att va stum på julafton. HAHA!
illa illa!
shit pomfritt..


stängde tom tidigare idag på jobbet för jag va så krasslig..
mina arbetskamrater brukar alltid möta en med ett leende på läpparna.
- oh heeej maalin!
idag möttes man oxå av ett leende men med ett
- hej malin.. men vad gör du här? Du borde va hemma o vila upp dej. hehe!
- ta hand om dej! åk o köp nässpray, drick te!
ja jissunam..trevligare o snällare arbetskamrater får man fasiken leta efter..

äsch..har man arbetstid så har man ;-)
iaf ringde jag mia senare på eftermiddagen..
hennes kommentar om det hela
- du låter verkligen fördjävlig.. Elin kan väl jobba en timme extra imorgon så får du va hemma o vila upp dej.. så du bli kry till jul igen! Ja de e helt okej att du stänger tidigare idag!

o så bli fallet.. elin jobbar och jag bli ledig. gött som tusan.. :-)
druckit typ 7 koppar te idag...men inte fan hjälpte de min hals..
tycker bara att man bli slemmig :P haha!
men som sagt.. te hjälper inte mot min hals iaf,, de ha jag märkt..
o det tänker jag inte sticka under stolen med :P

ohh jissunam.. heartbreak hotel börjat nu juh :P haha
den filmen är väl ändå för bra? haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback