Buss eller tåg?

ja vilket är det bästa kollektivt? haha.

ja jag tycker tåg är bekvämast om man typ ska åka långt som till typ stockholm..
då kan man ju inte ta bussen..de blir för drygt.. för varmt.
men ska man åka en mindre tur som till kallekrona.. då gillar jag nog mest bussen.
ganska mysigt att åka buss ändå.. :P
man somna så lätt.. o så sitter man i sin egna lilla värld..
medan man på tåget, vilket ganska intressant, sitta o lyssna på lite alla möjliga..
brukar altid va ngn intressant diskussion :P

men ska man åka stadsbuss..de fattar jag inte hur folk kan tycka om?
visserligen tyckte ju jag o mie att det va hur spexat som helst när vi gjorde det första gången..
men de e ju en historia för sej! :P

men stadsbuss,, guppigt och låter så mkt..
nästan alltid mkt folk.. o så får man inte upp pengarna.. o så blir det kö..
o så blir man stressad så bli alla irriterade, iaf dom som ha bråttom.
och så får man massa sura blickar o miner när man gå ombord..
så hinner man inte ens sätta sig innan busschaffören kör vidare..
så tappa man balansen o nästan ramlar.. haha!
och sen så stirrar alltid alla på en när man går in på bussen..
nej hur kan folk gilla bussen?!

nej stadsbussen får tummen ner.. gillar inte den alls
Vanliga bussen får tummen upp!
Tåget får tummen upp för att det e bra färdmedel, o de går fort o ganska okej att åka..dock brukar de va lite kallt?!

hmm.. vad kom vi fram till egentligen med detta blogginlägg?
ja inte såå mkt egentligen.. haha..
inte så givande kanske :P

vad anser ni är bäst, buss el tåg? varför?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Malin, jag vet ju att du gillar zigge bäst ;-)

2008-12-07 @ 13:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback