8/5 07

ja.. idag är de tisdag hela dagen..fastän jag ha trott att de e måndag idag :P haha!
så illa pilla :D hehe!

första dagen idag på hemtjänsten. helt okej! men aa.. får se hur länge det blir att man är där :P hehe! inte så länge kan jag inte tro..? :S hehe! men aa!

jag e lite varm, hängig! :( jobbigt..ska krypa ner i sängen snart, se en film. snacka om tidig morgon! :/ gillar inte att börja sju! :/ så jäklar tidigt :P haha! hoppas pappa kör mej imorgon nu när han ändå e hemma.. skadat benet, stackars papps :o( hehe!

japps..sao e de.. o den där nedrans marie kom aldrig hem idag :(:( snuft snuft!
men vi pratades vid iaf. massa trevligt! o sen ringde jonna med. oxå massa trevligt :o) hihi!

jahaja..nu ska jag avgå! puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback