Lista! :o)

Namn: Malin
Smeknamn: Kasson, Millan, malle osv!
Födelseort: Karlskrona vidare till Karlshamn, o här ha jag blitt fast :o( hehe
Ögonfärg: Gröna
Hårfärg: Brun/blond just nu!
Pluggar/Jobbar: Sommarjobbet börjar imon! *nervöst*
Familj: Mamma, Pappa, cilla o hennes son Isac

FAVORIT...
Färg: Blå, rosa, svart
Plats: ngnstans där de e fint o jag känner mej trygg!
Land: Sverige?
Spel: Med andra ord
Drog: is the shit!
Film: variera men step up, high school musical e fantastikt bra!
Djur: Katt, hund, marsvin
Affär: beror på vad man ska köpa? :P

Serie: Våra bästa år!
CD: sommarparty låtar kanske? ;o)
Café: Fantasi får jag väl säga dåra :P hehe
Skor: racerdojjor, men de tillverkas ju inte mer :(
Internetaktivitet: Lunarstorm, bilddagboken, blogg

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: när de behövs o ta en titt !
Gnälla: massvis när jag e sjuk
Skrika: de händer.. ;o)
Sova: varje natt/ morgon..
Ha ångest: beror på :P
Skada dig själv med flit: nopp inte med flit men så finns ju en del klantighet i mej :P
Ta mediciner du inte borde ta: nej,men beodran från läkarn så ha de blitt hel del på sistone imed infektion i halsen!
Vilja dö: nej...men tanken ha slagit en..
Drömma mardrömmar: det ha ju hänt..
Ta droger: nopp never never !
Försöka vara annorlunda: jag är mig själv o ingen annan. sen få folk tolka de som de vill!
Klä dig i svart: yepp oftast finns en svart detalj me...
Gå till kyrkan: nej. de va mer när man tog konfirmationen o blev tvingad :P haha
Gå i skolan: nepp student 2006
Röka
: nepp men ha ju hänt :P
Lita på folk: ja på dom jag vet att jag kan lita på!

NÄR...
Åt du senast: för några timmar sen.. 
Läste du en bok senast: evigheter sen men ska ta tag i de där :P 
Var du på konsert senast: förra året ngn gång i augusti tror jag.. på malmöfestivalen..
Köpte du något senast: igår, godis!
Svor du senast: nog senast idag :P hehe 
Sjöng du senast: midsommar kanske..?
Klagade du senast: hmm..idag när vi inte hade ngn sås till maten :P haha, men de ordnade jag :P
Är det sommar: nu för solen skiner :)

VEM...
Saknar du: jag saknar alla jag älskar när jag inte är dom nära.. utan långt bort under en längre period! deppigt!
Vill du döda: antagligen ingen ! vill inte ha de på mitt samvete..
Vill du slå: de vill jag inte skriva här ;o)
Skrek du på sist: det va nog spirre :P
Gjorde dig riktigt glad senast: alla hangaroundsen :)
Fick du sms från senast: spirre
Ringde dig senast: mie

HAR DU...
För många vänner: nej nej nje vänner kan man inte få för mycke av !
Förföljelsemani: va e de för nått ?!
Färgat håret: jajamensna
Brutit några ben: ja, tån, nyckelbenet, båtbenet , armen, ha dock haft en del gips o stygn/tejp med :P haha
Några piercings: japp i naveln. fundera på ta i näsan med.?!
Några tatueringar: nej men de kommer nog snart...
Egen dator: ooo ja!
Gjort bort dig rejält: självklart, men de tillhör ju :P
Komplex: yes...
Stulit någonting: nej sånt gillar jag inte.
Lämnat landet: japp men inte i flykt !
Rymt hemifrån: ja, jag o en kompis.. låg i skogen med filt o grejer...gjorde koja..o skulle sova där.. men rymningen varade bara i kanske 2-3 timmar sen orkade vii nte va på rymning mer..liksom tråkigt. o hungrigt :P hehe
Tuttat eld på nåt: ja men de ska inte besrättas här :P haha

HUR...
Går du: jadu..som min egna stil..? haha
Svarar du i telefonen: tja eller hej det är malin"
Mycket pengar har du: humm..just nu.. fattigt :P haha
Tjänar du pengar: både ja o nej! haha
Bäddar du sängen: oftast...
Ofta diskar du: olika!
Ofta städar du: beror på hur de ser ut i rummet :P haha
Går det på jobbet: de går utmärkt för de mesta :) när jag väl ha jobb :P
Många stör du dig på: nej faktsikt inte..
Ofta träffar du din familj: varje dag nästan. haha
Mycket äter du: så mycke som krävs för att jag ska bli mätt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback