kan inte vara inbillning längre..

haha. nej de går inte!
tur att misan tror o tycker som mej iaf ;D haha!
hmm..

hur kan de va inbillning när de rings samtal därifrån o jag ha inte ringt?
hur kan tvn vara på när man kommer fastän man stängde av den när man gick?
varför stod den på o digitalboxen funkade inte..?
hur kan mobilen alltid ha ramlat ner?! på exakt samma ställe på mattan? :S
hur kan de..? när mamma ringde funkade de inte..men trodde hon slagit fel nummer eller nått,
så jag testade ringa jag med..
de gick fram signaler i luren men inga från luren så de hördes att de ringde där?
märkte senare att telesladden va urdragen?!
en aningens rädd malin :P begav sej därifrån i ilande fart :P

malin jagade ut katterna ur sovrummet innan skoldags! o stängde dörren.
kom tom försent pga de! så vet att jag stängde den!
varför var den öppen när man kom? eller som häromdagen..
då kom man på morgonen då va sovrumsfönstret öppet!
nä de va stängt när jag stack därifrån på kvällen?
försovrummet e typ de enda rummet some varmt på vintern ;P haha..
så fönstret va stängt..helt 100 % säker!
en mkt rädd malin går upp till lyan.. o katterna kommer inte springandes som vanligt..? hjääälp! haha!
ringer hem så ha ngn att prata med när man e där!
mamma tvingade mej genom luren att gå in i sovrummet för o stänga fönstret! ;D haha!
en mkt rädd malin gjorde då detta..
tyckte de såg knasigt ut men skyndade ut därifrån ;P

sen kom gabbe hem dagen efter..
konstaterade att där man låser fast fönstret va avbrutet? :S
 inbillning?
DET KAN INTE VARA INBILLNING!

Kommentarer
Postat av: mie

nej inte inbillning ! ja tror de e nån som e där inne...ska kollas närmare på :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback