tidig morgon..

öhh..fy fan va tidigt.. alltså jag fick dra mej sajälv upp ur sängen..? haha. hur ska jag klara av att börja jobba sen.? haha. jag e en trött människa :P
ska snart ner till tanddoktorn :D:P hehe.


------------------------------------------------------------------------------------------------

jaha..då ha man vart där nu..! åhh..jobbigt läge alltså! han hittade fortf. inga fel på de tänder jag ha ont i..
o nu när han ha vart där o pillat gör de skitont.. :/
så om de inte går över efter ett tag så skicka de vidare mej till karlskrona :S:S aaahh!
han sa att jag va öm där men fattade inte varför :S:P
han hittade inga fel o däför kunde han inte gör ngt åt de sa han!
AAAAAAJ mina tänder :o/

jaja...återkommer kanske senare! kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback