lite pinsamt!

jaha..då vart man med mie igår..
o så blev ju jag självklart sugen på en marabouchokladkaka, en sån med dajm! ;o)
men så fanns inte den så jag tog den avnliga..
den störta jag kunde hitta!
så gick jag fram till kassan o skulle betala..
då mitt kort krånglar o verkar inte fungera!
så då fick jag lägga tillbaka min chokladkaka..
o jag hade bara 7, 50 kr löst! haha..
så jag hittade en liten liten maraboukaka..

den fick de bli! haha..
o va jags krattade när jag skulle betala..!
jag gick in i affären o tog den störta chokladkakan men kom ut med den minsta! haha

han i kassan bara.
- jaha..de får bli en mindre variant?

o jag bara asgarvar.
-jajamensan..!

sen går en skrattande mie och malin därifrån!
o fy bubblan va gott det va :D:P haha!

Kommentarer
Postat av: mie du vet

att man alltid ska behöva skämmas hehe :D nej men de va faktiskt lite kul de ! synd om dej hehe :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback