helgen!

japp.. i fredags så var jag ute!
fastän de skulle vara min vita helg ( alkofri.) haha!
så de blev en trevlig förfest hos idde. med idol såklart! haha!
massa musik o vänner.. :D hur skoj som helst!

så blev de gå till lorden :P hehe!
massa folk ute. riktigt roligt :o)
träffade en massa folk man inte pratat med på ett tag ;o) så himla roligt ;P
o så blev d eju självklart efterfest då med jue! haha.
det var riktiigt trevligt faktiskt!
mindre trevligt va de när man skulle gå hem..! haha
jag o jenny och en till, hur kallt som helst ute! så aa..
man va väl hemma vid sex tiden.. :S:P hehe! illa..men skoj hade vi! :o)
alltid skoj o lära känna nytt folk med jue :D

lördags:
Gjorde inte så mkt. tog de mest lugnt! :o) hehe!
o så firade jag o Gabbe Jasse med :P hehe
goa bullar..!
o på kvällningen blev de filmtittande men aa..jag somnade! haha

idag:
Ta de lugnt.
Köra o äta middag hos Gabbes mormor o morfar!
O så ska han hjälpa dom med skrivaren med..?
o sen ikväll..blir de väl antagligen oxå att ta de lugnt!
kanske plugga lite med?! får se!

jaha..nehe.. planerna kan ju förändras med jue :P haha!
nu ha ni fått höra om mitt liv o min helg! ha de finemang. pusssuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback