Tjeeeena

Åh..nu e redovisningen av projektet  gjort ;o) så jäkla skönt! :o)  Jag o Mie gjorde väl ett hyfsat framträdande ;o) hehe. kunde gjort de mkt bättre med så tänker man ju alltid när man gjort klart redovisningen o fått höra åsikter o så! ;o) hehe

Japp..så vart man ledig imorgon :P hehe pga redovisningsdagen idag ;o) hehe. så nu e man ledig till på torsdag! :o) sååå jäkla skönt. en hel vecka fri tid ;P

Tog bussen hem idag från stationen med mie. latade oss.. nej men jag hade o har fortfarande ont i ryggen os å hade jag tårta o sånt o bära på :/ hehe. så de fick bli den. sen  när vi skulle hoppa av bussen så stängdes dörrarna precis framför mej så jag fick hoppa ur bussen ;D haha. dagens tabbe! :o) haha.

ja...fortf. ont i ryggen som sagt men nu har de gått ännu längre ner. o så ha jag fått ont på halsen oxå på höger sida, likaså på armen. så nu har jag precis blivit insmörjd av ngn slags salva som ska va bra för smärta mot muskel och ledskador?! ;o) hehe.. hoppas värken förvinner lite iaf, gör så jäkla ont!

T.o.m Bengt såg att de gjorde ont ;o) hehe ( så han ornade lite med bilstödet så jag fick bättre stöd för ryggen!) snällt. ha käkat värktabletter hela dagen nu :/ kanske ska te doktorn om d einte går över nu över helgen! :o(
iaf..så gick körningen kanonbra idag :o) fast lite nervöst när han bara säger. kör dit o dit! ;o)hehe.


jajamensan..så har dagen vart :o) hehe.  kom precis på att jag missat efterlyst.. duschade! :'( snyft snyft! :o/  ha de bra! :o) ska baka priogerlördag ,  fredag! nu ska jag ta o se på insider! :o) Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Mie- du vet hon som inte missar efterlyst

hur kunde du missa efterlyst ?! oj oj oj...men du missar väl inte insider nu oxå !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback