Vem ha världens bästa pappa?!

Hhaha..jag o millan på msn! ;o)

..->*malin*<-..|| KÖRKORT! säger:

varför har du världens bästa pappa? jag tycker min pappa är de haha

jag har världens bästa pappa=) säger:
hahaha min e bäst för att han ska betala halva min dator=)

..->*malin*<-..|| KÖRKORT! säger:

halva din dator? vadå för dator?

..->*malin*<-..|| KÖRKORT! säger:

min pappa är bäst för han är min bästa pappa haha

jag har världens bästa pappa=) säger:

hahaha min pappa ä min bästa pappa faktiskt0) hahha den dator jag ska köpa immon eller på måndag=) hahaha

..->*malin*<-..|| KÖRKORT! säger:

en bärbar?

..->*malin*<-..|| KÖRKORT! säger:

nej för min pappa är bäst i världen haha

jag har världens bästa pappa=) säger:

japp en bärbar=) näää min e bäst!!! hahaha

..->*malin*<-..|| KÖRKORT! säger:

neee.haha

..->*malin*<-..|| KÖRKORT! säger:

MIN

jag har världens bästa pappa=) säger:

MIN MIN MIN=) HHAHAHA

..->*malin*<-..|| KÖRKORT! säger:

MIIIIIIIIIIN! haha


ag har världens bästa pappa=) säger:

ok malin lilla vi har lite delade meningar i denna frågan, vi får helt enkelt acceptera varandras åsikter=) hahahhaha

..->*malin*<-..|| KÖRKORT! säger:

haha..aja.. då..för denna gången då haha

jag har världens bästa pappa=) säger:

hahaha bra malin


..->*malin*<-..|| KÖRKORT! säger:


:P

HAHA..vad vi e skoj-töntiga millan :Dhaha! love ya honey! men min pappa e faktiskt bäst! ;o) haha. skoj!

Kommentarer
Postat av: millan med världens snällaste pappa=) hehe

min pappa e bäst!!

2006-02-25 @ 12:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback