betapet drygt! ;o)

haha. ja nu kan varken jag, mie eller gabbe ngt. haha. ändå fortsätter vi :P hehe
så illa!

jaja..kan väl berätta om helgen dåra ;o) hehe
i fredags var jag på studentfest på båten ( ett uteställe)
hade grymt skoj. Hur mkt folk som helst o riktigt bra musik ;O) hehe
riktigt rolig kväll :o)
tackar anna för en skoj förfest med :P

Igår..
ja då hade man fest hos Gabbe :P hehe.
V jätte glad att alla kunde komma o så :o) hihi..
I början var det väl sådär halv kul. men
sen blev det bara roligare o roligare.
Kvällen blev jag helt nöjd me diaf! hade grymt skoj
Kvällen avslutades sedan på Bönan med en god kebabtallrik ;P hehe
sen sov man hemma oss gabbe som inte mådde allt för bra!

Idag..
ja då ha man mest slappat.
Jag o gabbe åt sån där kina mat innan. friterade räkor, så otroligt gott ;P hehe.
o så har jag ju bakat grahamsbullar. jättegoda :D hehe.
o så e jag ju mega förkyld med :(
så varje gång jag snyter mej eller nyser så får jag näsblod.
de bara rinner :( jätte äckligt! ( kanske e för jag har användt nässprayet så mkt?! )
ja jag vet inte. otäckt iaf! ;o/
jaja.nu ska jag ta o gå o lägga mej!

åker ju nästa lördag. Kommer sakna alla så mkt <3

pussisar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback