alla hjärtans dag..!

den bästa alla hjärtans dag någonsin :o) hihi
dagen började med en tidig morgon..
sen en körning på bilskolan.
sen lunch hemma oss gabbe..
som hade gjort de jätte mysigt,
God kycklingsallad, med dressing o frallor o så levande ljus! ;o)
sen fick jag ett jättefint armband men det var alldeles för stort :(
så jag ska byta det ;( åhhh..!
sen blev de dags att gå till bilskolan igen..
Körde upp!
JAG KLARADE DET!
NU HAR JAG MED KÖRKORT! ;o)
sååå glad!!

sen gick jag lite på stan..hämtade ut pengar!
ringde alla med gjord ejag ju förstås! ;o)
givck lite på stan med Hanna o Gabbe :P
Träffade Hanna på stan :D hihi
köpte 6 nya piercingar ( eller rättare sagt, fick dem av plutten. )
sen blev det hem..
o då sitter lille mormor o väntar på mej..!
fick pengr och en stor kram! :o) hihi!
hon sa att hon va så glad att hon höll på att lipa!

ringde läkarstationen men neeej. ingen tid!
skulle ringa imorgon igen, o få en akuttid!
Hoppas jag inte fått lunginflammtion som mamma o mormor tror! :o(
snyft snyft!
Men körkortet tar ut det ;P hehe. weeeeeii! ;P hehe

JAG HAR KÖRKORT! ;O)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback