2 fina dagar

två helt underbara dagar på Hanö har spenderats med min fina klass :)
det har grillats, skrattats, spelats kubb, spökrunda, fotat hjortar och massa annat!
igår var det fantastiskt vackert väder, njöt hela dagen lång i detta strålande solsken.
idag har det dock vänt och betydigt svalare väder.. trist! men vi får hoppas solen kommer fram snart igen! :)
jag kom hem, helt slut var jag! sov en timma på soffan framför tvn.
Jeppe fixade käk till oss (hemmagjord pizza, mums.)
nu är det bara packningen som återstår att packas upp..
synd att det inte gör det av sig själv hörrni!
äsch..jag får väl se till att ta tag i det nu då!
eller kanske att det flyger och lägger sig på sin plats?!
Önsketänkande :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback