funderingar

funderingar och tankar kan göra en tokig ibland.
det är inte hälsosamt att tänka för mkt,
men det är bra att man har ett huvud att tänka med iaf,
så får jag kanske tänka istället. :P haha!

jag är i alla fall glad över att jag nu har fått sommarjobb,
eventuellt börja extra knäcka redan lite nu i vår,
sen heltid hela sommaren och timvika i höst med, underbart!
Så det har jag sagt ja till nu. Härligt.
sen får vi väl se om jag blir erbjuden något annat också? Har ju sökt en hel del jobb.
både sommarjobb, vikariat och anställningar.
Så har man turen att få en anställning hade ju det vart det bästa,
men riktigt skönt att veta att jag har sommarjobb i år med i alla fall :-)

och på tal om annat..
nyfiken som man är läste jag att man kan nu kolla sin skatteåterbäring..
oh jisses, även detta året blir det massa pengar tillbaka, känns underbart :-)
så nu tänkte jag gå o lägga mig igen, med ett leende på läpparna och vila!



för vila är bra när man inte mår bra,
ont i kroppen, huvudet, småfebrig.
men hoppas på att kunna gå till praktiken imorgon.
men blir hemma idag.. :/
nehe.. vila var de jaa :P haha!

over and out..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback