gnälll

ja just nu är jag gnällig.. så det blir ett gnälligt inlägg..
känner mig totalt motivationslös och orkeslös.
Orkar inte!! Är så trött..
Kan inte hitta någon lia-plats, de jag har ringt till har sagt nej pga att de har fullt med praktikanter eller håller på med omorganisatoner.. Så jädra bittert!
Jag vet ju vart jag vill vara och sökt mej till såna ställen. men neeej! o åter nej!
så jäkla typiskt!
Huvudet värker, jag känner mig stressad över lian, över projektarbetet..
och samt kriminaliteten (som jag ligger efter med.)
lian får jag bara nej på, projektet känner jag att jag ligger efter med men jag har ingen ork att ta tag i det vilket jag måste göra ändå, för annars blir det super jobb för mig sedan, det är ju ett stort arbete som ska utföras, men vad faan är min motivation? Jag ska gå ner till biblan snart tänkte jag, se omd e har ngn bra bok jag kan ta användning för.. kanske motivationen kommer tillbaka? Jag inväntar svar från en skola med om jag får utföra en enkätunderökning där, får jag inte det faller HEEELA mitt projektarbete.. så håll tummarna!
stress inför kriminaliteten som jag ligger efter med pga jag var sjuk den dagen..så det har jag att ta igen.
men åter igen, vart är motivationen?
Jag känner mig bara trött, nere, orkeslös och huvudvärk idag!
känner mig helt uttömd.. :/
så jäkla bittert och drygt! menmen..man får väl lov att ha såna dagar med ibland.

Hoppas det går över snart bara.. :)
väääldigt snaaaaaaaaaaaart!

peaaace! over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback