sjuker?

nu börjar jag bli på bättringsväg.. *peppar, peppar*
vart hos doktorn idag för att kolla upp öronen iaf, för känner kraftigt tryck i dem.
men det berodde på att jag är så svullen och täppt i hela ssystemet, näsan osv.
så nu blir det att käka tabletter och vara noga med nässprayen så ska det snart gå om.

så imorgon tänkte jag gå till skolan äntligen.
så får jag se hur mycket jag har missat och vad jag ska ta igen osv!
Ska försöka att inte stressa upp mig fastän jag
är väldigt bra på att göra det annars. hehe!
idag har jag orkat ta tag i lite plugg i alla fall så det känns skönt,
Jag har renskrivit klart min intervju, läst något kapitel i KBT..så ligger inte efter med all läsning nu iaf!
och sen bestämde jag mig för att baka bröd!
så det gjorde jag med innan jeppe kom hem! häärligt gott med nybakat! :-)
gjorde spenatsoppa till middag till oss..
Jeppe har ju trots allt fått sköta allt här hemma nu när jag vart sjuk..
legat på soffan sen i fredags förra veckan..
så tänkte va schysst och låta han slippa middagsgörat idag.
det var uppskattat :-)
nehe.. på med pyjamasen, ta en ipren och ett glas iskallt vatten..
och mysa ner mig i soffan..
Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback