redovisningen..

ja imorgon gäller det, då är det dags att redovisa om projektarbetet...i en timma..
inte så nervös nu, men imorgon när jag väl står där framme lär nervositeten komma..
suttit med förberedelser inför redovisningen nu praktiskt taget sen jag kom hem,
men känner mig nog nu ganska färdig..
så färdig jag kan bli..
imorgon får vi se hur det går.
Håll tummarna för mig mellan 10.45-12.00 imorgon, gott folk.
sen är det största arbetet gjort och jag kan lägga det bakom mej.
sen återstår 10 veckors praktik, en uppgift och så två veckor till i skolan,
sen är jag klar..
kan inte fatta det..vart har tiden tagit vägen?
ja det kan man verkligen undra.

Men hörni glöm nu inte bort att Hålla alla tummar och tår imorgon!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback