första "lediga" dagen.

Idag tog jag lite sovmorgon.
frukost.
ut med hundarna.
pluggat projekt.
så nu ha jag sammanställt årskurs 7,8, 9an.
sen ska jag bara jämföra de olika klasserna med.
Jag håller nu på att sammanfatta min intervju.
men blir en lång paus nu.
göra mig klar och i ordning.
ut med hundarna.
sen en sväng på stan.
sen träffa min kontaktperson.
och när jag kommer hem igen..
då blir det att sätta mig ner igen.
skriva klart sammanfattningarna idag ska jag göra!
det måste jag.
och påbörja läsandet om olika teorier.
så jag kan skriva om det ikväll o hela dagen imorgon.
inget jag ser framemot.
menmen..det måste göras.
suck!

Kommer arbetet nå sitt slut?
kommer det bli bra?
kommer jag fixa detta?
Jadå, jag ska fixa detta!!
Kämpar på! kämpar vidare.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback