gårdagen i bilder

gårdagen spenderades på många olika sätt..

promenad med dogsen och hjärtat

sen blev det sconesfrukost ;)

en massa tid spenderade vi i trädgården,
så nu har vi grävt upp en bit där jag ska ha mitt lilla land.
blir nog bra när det väl är klart :-)
efter det gjorde vi oss iordning och körde in till stan till George på tårtkalas.
mkt trevligt..


hamnade senare hos Fie.
så då blev det att pimpla vin :P
Jag och min fina Fie <3
efter besökt både de ena o andra stället och flera dansgolv,
cyklat rundor och nattliga äventyr, och massa skratt.
anlände jag hemma vid tre tiden!
en underbart rolig kväll! som alltid ;)
Tack för det babe <3

bjuder på lite egobilder ifrån gårdagen..



Läckra donnor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback