fullbokad dag?

ja idag är det verkligen en fullbokad dag.
Gick upp super tidigt, för att först köra Leo och lämna han hos Jespers pappa..
sen lämnade jag av Jeppe vid stationen
efter det körde jag vidare med ticko till frissan.
och sedan till skolan för en liten återträff :)
hem ifrån den, hämta hem Leo.
rasta honom och vara hemma en stund innan jag kör in till stan för att plocka upp Jeppe
och sedan nyklippta Ticko hos frissan :)
efter det blir det att hjälpa finaste Fie att flytta,
fullt ös medvetslös :P hehe

idag är det verkligen en fullbokad dag :-)
och massa körande.

imorgon är det dags för praktik igen,
sen lång ledig önskar jag att jag hade kunnat säga, men icke,
ledig från praktiken men har tagit på mej en massa jobb istället så blir inte så mkt ledigt för min del.
Jobbar långfredagen dag,
sen jobbar jag dygn från lördag (påskafton) till söndag.
sen är jag ju visserligen ledig hela måndagen med, så lite ledigt hinner även jag få :)
så det är ju skönt..
är skönt att vara ledig meeen jobba är bra för då klirrar de fint på kontot nästa månad sen ;)
och det är alltid bra när man är en fattig student ;) hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback