firande?

dagen igår började tidigt, jag vaknade halv sju och kunde absolut inte somna om..
så vad gör man då i brist på annat? jo jag bakade frallor och bröd!
god frukost blev det minsann ;) hehe.
sen efter detta gjorde vi oss klara för att åka in till stan, och sen visste jag inte vad som mer skulle hända!
in till stan där det väntades lekar för mig o martina!


efter lekarna fick vi på oss ögonbindlar o inpackade i bilar..
och iväg vi for ;) haha!

hamnade i kallinge där vi körde sjukamp, riktigt roligt! :P







efter sju kampen som dessutom mitt lag Malin vann ;)
så blev inpackade i bilarna igen med ögonbindeln på.
och iväg kom vi.. blev ledda in på mcdonalds där vi skulle ha vårt barnkalas :P haha!


och när man har barnkalas så får man göra sin egen hamburgare :P
så in bakom kulisserna fick vi minsann gå :P haha!

stolta :P haha!


vem får plats med flest marshmallows i munnen? :P haha!
när maten hade fyllt våra magar var det dags för hemfärd för att fixa sig iordning för fest =)
så då väntades det sexparty hemma hos syster yster :)


efter många goa skratt vankades det paaaarty :-)
och fler lekar ;) och så lite mer paaarty :P haha!



Bilderna får tala för sig själv ;) haha!






TACK ALLIHOPA FÖR EN UNDERBAR DAG OCH KVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback