projekt

ja massa projekt snurrar i skallen på mig.
jag ska göra ett skolprojekt, det ska vi påbörja snart..
så ska det vara klart vecka nio. så ja det blir ju några veckor man har på sig.
undrar bara hur mycket tid som kommer att vara avsatt för det på schemat? :P
Jag är ganska bestämd på vad jag ska göra för projekt, ska handla om missbruk.
så det kommer bli spännande! har en massa idéer om de med nu! :-)

och så har jag fyra projekt jag ska göra här hemma.
måla om hallen, göra om ett bord, göra om en byrå,
och så det största projektet vikvägg..men det är skoj!
jag ska banne mig göra alla projekt och även slutföra dom! :-)
sen hur resultatet blir, det är kanske en annan femma.
det återstår att se :)
eller hur lång tid det tar, det är också en annan femma.
men japp..det ska göras.

varför får man så mycket och många bra ideér på kvällen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback