Ssöndag

Ja fy anamejja!
Igår vid 20 började jag känna lite krasslig, men tänkte att jag härda ut,
bara en halv timme till jag slutar..
vid halv nio kom jeppebus o hämtade mig, frös som bara den när jag gick ut till bilen.
kom hem och hade närmare 38 graders feber och gnällig till tusen.
senare vid 22 hade jag över 38 graders feber.
tog en tablett, kollade på desperate housewifes med jeppe och sen gick o la mig!
i hopp om att sova bort all feber.. känner mig inte febrig idag faktiskt,
bara ont o tjock i halsen!
så hoppas att det gått över nu.
vill inte missa tickos sista dag på hundskolan.
det ska tränas, busas, spåras och
utsätta han för lite trängre utrymme där vid brandstationens övningsplats,
sen ska jag gömma mig där o han leta upp mej.
ska bli roligt o se hur han reagerar på allt :)
sen ska det grillas o sådär med.
sista dagen med hundgänget kan man säga :-)

efter hundgängets träff, blir det hem o bada lilleman,
för skitig lär han vara, vi med :P hehe.

sen blir det kalas hos kusin vitamin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback