Onsdag

onsdagen är här, halva veckan har gått.
idag stannade jag hemma från lian, är genomförkyld och har massa hosta.
feber till och från.
inte alls roligt :(
men denna kvällen vart mysig..
Jeppe kom hem vid 16 och vi ordnade lite tacos ihop..
sen slog vi oss ner i soffan o mumsade på rabarberpaj och tittade på film.
alla mina 4 mysiga killar var på plats i soffan :)
bättre än så kunde det ju inte bli :-) jo om sandy med hade velat göra oss sällskap kanske?
men nejdå, hon låg o sov i en kartong som hon älskar att göra :P haha!
så en absolut underbart mysig onsdagskväll trots att jag är en liten sjukling :P hehe!

2 dagar kvar på praktiken..
imorgon och på fredag..
tänk att tio veckor bara har flugit förbi.
tio veckor som verkade vara så lång tid, känns inte som alls lång tid nu i efter hand.
samtidigt som det känns länge sen när jag tänker tillbaka, vad gjorde jag första veckan?
jag känner att jag har utvecklats på min liaplats.
både i min yrkesroll och som person.
fått en annan syn på många saker, en annan förståelse för andra saker.
lärt mig mkt. Jag har trivts kanon bra och hoppas jag får in en fot,
att de kanske kan ringa mig när de behöver ha in ngn extra.
man kan alltid fråga och hoppas :)
Jag kommer sakna min lia plats mkt..absolut!
Har vart 10 väldigt roliga o intressanta veckor och jag har lärt mig massor! :-)
får se hur det känns när jag traskar därifrån på fredag, kommer nog vara blandade känslor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback