Måndag

Härliga måndag. har så mkt att göra egentligen men jag tappat lusten o orken just nu..
så fastnade vid datorn ist efter har försökt träna hundarna ett tag..
Gick väl sådär.. :P haha!
Ticko är så underbart duktig som lyder kommandona jag ger men den andra skiten är det svårt med
än så länge iaf. men träna träna så ska det nog gå bra det med.
men en sak är säker iaf, ens tålamod prövas till tusen iaf :-) hehe!
då han är så otroligt busig.
men det är skoj! :)

i fredags vart vi ute o åt med johanna och jocke. mega mysig kväll.
var så länge sen vi gjorde ngt sånt. mysigt!
satt på terassen och åt, sen gick vi till lochan och tog en varsin drink innan vi avslutade kvällen där.
sen myste jag och älskling framför big brother med massa onyttigheter :)

i lördags vart det fest, firade valborg och min födelsedag på samma gång! :)
en underbart rolig kväll :-) som slutade med utgång och pizza på natten :P haha!
det var inte lika roligt i söndags morse när man vaknade med skallebank och illamående. haha
jag som aldrig bruka bli bakis, men jorå, då blev jag det. haha
troligtvis för att det blev en massa olika drycker under kvällens gång,
aldrig bra att blanda för mkt drycker! det ska icke göras om igen :P
men jaa, en helt underbart rolig kväll :-)

söndagen bestod mest av slapp, städa, slappa.
massa mys med djuren :-)
och idag är jag ledig. så himla skönt.
resten av veckan ser ut följande:
sen blir det 7-16 imorgon!
och ett låångt pass på onsdag 8-21,
torsdag 7-16 (ska även på studiebesök och kolla på lägenhet.)
sen ledig fredag, lördag och söndag. såå skönt!
så på söndag är det dags för oss att stå på loppis i ronneby,
förhoppningsvis blir vi av med lite skit ;) :P Någon slant hoppas vi att vi tjänar med,
men det återstår att se.

så nu vet ni hur min vecka ser ut.. då jag är så dålig på att blogga nu för tiden.
men ja jag ska försöka uppdatera lite mer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback