Loppis

ja dagen idag har bestått av loppis i ronneby..
massa saker fattigare och lite pengar rikare :)
känns bra att bli av med skiten och dessutom tjänar pengar på det.
Hundarna var hur trötta som helst när vi kom hem,
även deras matte och husse <3
helt slut är jag.. känns i hela kroppen.
ikväll blir det att gå o lägga sig tidigt, ett glas isvatten och sen blir det nog banne mig sängen..
imorgon är det Lia-dags igen.. 7-16!
tänk att jag har bara två veckor kvar.. ( 9 arbetsdagar kvar)
helt sjukt vad tiden har gått fort..
10 jäkla veckor har gått hur fort som helst.. och vart tusan tog mars o april vägen?
det är ju deprimerande att tiden går så otroligt fort.
jag har trivs riktigt bra på min lia och lärt mig mkt.
fått mer insyn i massa olika problematik osv. Väldigt intressant,
kan verkligen tänka mig att jobba med detta sen. så sjukt lärorikt
och man utvecklas hela tiden samtidigt som man vet att man hjälper en annan människa på nått sätt o vis.
sjukt häftigt, spännande, lärorikt, men samtidigt gripande ibland.
men jaa..som sagt, två veckor kvar bara, sen en vecka i skolan, sen sommarlov.
sommarlov?? nu?
nej..nu får jag sluta tänka vart tiden ta vägen,
man måste tänka här och nu.. det är ngt alla borde tänka på..
inte tänka sen, stressa bort så mkt tid..
Vi är ju faktiskt här, här och nu!
och det är det enda viktiga, ta vara på varenda stund!

Det ni! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback