Måndag

måndag, en ny vecka, på väg in i slutet av mars.
helt sjukt vad tiden går fort.
Jag är ledig idag, riktigt skönt då det är så fint väder.
solen skiner men visst det är fortfarande kallt.
men ändå så härligt
isen har smält bort och man kan se havet igen.
Jag kom precis in från en häärlig promenad med ticko.
Har vart ute o gått nästan en timma.
så nu är han trött den lilla gossen :-) hehe!

Känns så bra nu, när vädret börjar blir bra.
ticko har kommit in på hundskola.
jag har fått sommarjobb.
Lian är väldigt lärorik.
och när vädret är som finast utnyttjar vi det till max.
Har varit ute och grillat nu redan tre, fyra gånger vid havet och på andra ställen,
för jaa så fort solen tittar fram, åker kolen och grillverktygen fram :-)
Jag bara ääälskar det ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback