Intervju

johoda , då vart det dags för arbetsintervju igen..
den gick bra. Kom dock på när jag kom hem att jag glömde visa papper osv
jag hade tagit med så som omdömen och betyg, haha.
Men det gick bra ändå. Hon var positiv.
Har ju redan ett jobb säkert egentligen men man får ju utvidga sina vyer och erfarenheter på nya intervjuer.
så får  man kanske möjlighet till att välja med.
Men det jobbet jag har tackat ja till , det är det som lockar mest!
Ska bli så spännande på fredag när jag ska dit på studiebesök.
det ser jag framemot :)

idag har det vart massa möten,
mina ögon går alltid i kors och vill sluta sig vid två tiden när det är dags för dessa möten.
pinsamt värre, kämpar jag med att hålla dom vakna och öppna!
nästa gång får jag har lite coca cola eller godis eller nått med mig,
kanske det kan vara ett bra hjälpmedel mot tröttheten?
Kommer på mig själv ibland att jag nickar till.
man får ju skämmas. haha!

nehe, nu blir det att kasta i sig lite mauud :)

för snart blir det att möta upp tina ifrån klassen för att gå hem till maria
och gratta henne och lilla Hannes! Ska blir trevligt!
Får se vad hon tycker om mammalivet eller hon saknar oss för mkt ifrån skolan? haha!

Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback