häärliga lördag?

Häärliga lördag? njae, härliga o härliga.. spenderade ngra timmar på akuten idag..
igår när vi gick från Carros så råkade jag trampa snett på "järngallret" som låg utanför porten,
föll pladask till marken, slog mig på exakt samma ställe som förra veckan när jag klantade till det.
skrapade upp vänster handflata, vänster knä och en del av benet och stukade den högra foten.
fast denna gången ordentligt. drygt som atttans!
Men just då gjorde det inte så ont, lite öm var foten, men skrapsåren va värre.
så jag traskade hem lite haltandes i min högklackade skor.
det var då värre när jag vaknade i natt av att det värkte bara av att få täcket på foten,
destoo ännu värre när jag skulle ställa mig upp för att gå på toa,
skrek rakt ut och det bara svartnade för ögonen för de gjorde så ont.
så en visit på akuten var på sin plats,då jag inte ens kunde stödja på foten,
utan hoppade runt på ett ben.
jeppe hade lite rullstolsracing med mig där på akuten :P haha!
så ja, en ordentlig stukning. så nu hoppar jag på kryckor o gå på smärtstillande.
drygt? jaa!!
Dessutom ska jag ju på intervju inför lian på måndag, så typiskt att jag ska gå o skada foten innan det.
hur ska jag kunna ta mig upp för alla trappor?
jag hoppas innerligt att värktabletterna hjälper o att det blir intervju på måndag.
Håll tummarna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback