Gnäll?

Ja det har blivit en hel del gnäll i bloggen på sistone. inte så kul kanske.
men å andra sidan har det vart tuffa veckor med mkt plugg..
och mkt annat.
och nu ska jag fortsätta gnälla, haha.
i och med stukningen så kan jag inte fortsätta min träning just nu,
foten måste ju bli bra först och på måndag är det dags för operationen,
så då går det ytterligare två veckor jag inte får träna på.
Jaha, välkommen tillbaka mina 2 kg som hade försvunnit!
Drygt som tusan.. aja. jag får ge gärnet sen,
och tänka vad jag stoppar i mig o verkliegn ge gärnet
så kanske jag hinner få till en plattare mage och ngt kg mindre iaf innan sommaren är här :P hehe!

Nu har jag äääntligen fått Lia-plats och det känns så skönt..
och roligt :-) Ska blir spännande och lärorikt!
Det är det jag vill få ut av min lia med, massa nya saker att lära mig,
får en annan inblick och förståelse för olika typer av problematik.
Nu ser jag framemot lian ska blir skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback