sommar

sommaren är härlig årstid förutom alla mygg och ormar,
så är sommaren helt klart underbar.
synd att man inte får njuta mer av den än vad man gör,
ska bli så skönt när man väl får ett jobb sen och sin första semester på flera år..
kan inte minnas sen sist man hade ett helt ledigt sommarlov eller veckor ledigt på sommaren.
visst är det bra med jobb, det ger pengar, erfarenhet och är alltid trevligt med ett jobb.
men det är ju så mycket man vill hinna med o göra under sommaren..
men det ska jag minsann hinna med ändå, trots att jag jobbar som en tok :-) hehe.
schemat börjar slappt, sen blir det mer och mer,
men det är skönt, för pengar behövs alltid,
särskilt om man är en fattig student som mig :P haha!
och jag har ju lite lediga dagar då och då i veckorna.
en vecka har jag bytt med en tjej så att jag är ledig 3 dagar på raken när jeppe med har semester.
så ska bli häärligt att hitta på nått då :-) åka iväg ngnstans :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback