Onsdag

Onsdag i dag och en hel vecka sen jag skrev sist..
det har hänt ett o annat sen jag skrev sist..
Ticko har vart dålig men är nu på bättringsvägen, ger han fortfarande salva i ögat.
men är mycket bättre och han är piggare!
och igår fick vi reda på att han inte hade borrelia eller den andra
fästingsjukdomen som de misstänkte, såå sköönt!
Mattes pojk börjar bli kry igen <3
så härligt!

i fredags var vi i tyskland och inhandlade ett litet förråd, var verkligen en rolig resa! :-)
vi var 8 stycken som åkte tillsammans, blev många goa skratt på resans väg :)

iförrgår sov Isac över här, var en mysig kväll med onyttigheter och film.
Igår vart jag på simskolan med honom, han kämpade på och var duktig!
efter det käkade jag lunch tillsammans med han o cilla hos Isac.
och kvällsmaten käkade vi hos mormor jag o jeppe.
en mysig dag helt enkelt!

onsdag idag.. mitten i veckan och jag ska idag har min riktiga arbetsdag..
får väl se hur det blir. mkt att lära in så hoppas att det går bra idag.. :-)
Börjar inte förrän halv fyra.. blir en kort arbetsdag 15.30-19.00!
sen ledig torsdag och jobbar sen
fredag (midsommarafton) 8-14 och lördag 8.30-20.30!
så blir härligt klirr i kassan sen imed att det räknas som storhelg :-)
GÖTT! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback