söndag

söndag och helgen är förbi,
jag har inte ens märkt att det vart helg.
nu är denna helgen fördigjobbad iaf och det är skönt att ha det gjort.
nu har jag bara måndagnatt, tisdag dag, onsdag dag o kväll,
och torsdag dag kvar! sen ledig, heeela helgen.
så jäkla skönt ska det bli!! :-) att bara får vara :-)
och efter östersjö är det bara 6 dagar kvar att jobba denna månaden! :-)
så sammanlagt har jag 17 pass kvar (varav två nätter) innan det är fördigjobbat för denna sommaren.
slutar sommarjobbet på lördagen o börjar skolan på måndag!
drygt. så jag hoppas innerligt att jag får ledigt den där veckan i september så vi slipper avboka vår resa.
för det hade vart sjukt tråkigt, jag känner att jag behöver ha lite ledigt..vila.
behöver koppla av och bara vara jag med...
men ja..det återstår att se om jag får tillåtelse till det....
hoppas hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback